Veelgestelde vragen
Naast het veelgebruikte iDEAL kun je bij ons ook met Bancontact, creditcard of met PayPal betalen. Dat kan. In dat geval kun je één van de twee blauwe hokjes met ‘links’ en ‘rechts’ naar keuze uit- of aanvinken. Zo kun je voor slechts één oog toch je lenzen bestellen. Weet je zeker dat je de goede code hebt ingevuld? Het kan eventueel zo zijn dat de code is verlopen, of dat deze code al eerder is gebruikt. Neem voor de zekerheid even contact met ons op. We willen er natuurlijk zeker van zijn dat je geen leuke korting misloopt! Bij Sightful snappen we dat jouw gegevens privé zijn, we gaan dan ook heel voorzichtig om met je gegevens en hebben meerdere beveiligingsmaatregelen getroffen om deze gegevens te beschermen. Lees er meer over in onze privacy statement. Mocht je dit willen doen, adviseren we om dit altijd in overleg met je opticien te doen. Je ogen zijn gevoelig, ga er daarom zorgvuldig mee om. Bij Sightful is het niet mogelijk om online een bril te bestellen. Mocht je naast het dragen van contactlenzen ook af willen wisselen met een bril, dan kun je voor de beste kwaliteit tegen de scherpste prijs online brillen bestellen bij Charlie Temple. Gebruik de code "SIGHTFUL" en ontvang 5% op de gehele bestelling. In Nederland is Sightful officieel erkend door zorgverzekeraars. Onze AGB-code is 76090330. Hier lees je er meer over: Lenzen en je zorgverzekeringAlgemeen
Ook in België is Sightful officiëel erkend. Ons RIZIV nummer is 6-60589-78-600.
Geen zorgen. Als je jouw wachtwoord bent vergeten kun je simpelweg op ‘wachtwoord vergeten?’ klikken op de inlogpagina. Je gegevens kun je aanpassen in Mijn account. Hier vind je tevens de mogelijkheid om je wachtwoord aanpassen. De korting voor vaste klanten krijg je automatisch na meerdere bestellingen. Hier hoef je dus zelf niets voor te doen. Meer informatie over de verschillende loyalty status niveaus vind je hier.Registratie / Mijn account
Wanneer je de verkeerde lenzen hebt besteld of ontvangen, kun je het beste gelijk contact opnemen met onze klantenservice. Dan proberen wij het direct voor je op te lossen! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Wanneer je beschadigde lezen hebt ontvangen, kun je het beste gelijk contact met ons opnemen. Wij proberen het vervolgens zo snel mogelijk op te lossen. Op al onze producten is de wettelijk vastgelegde garantie van toepassing. Als je aanspraak wilt maken op deze garantie, neem dan contact met ons op.Retouren
Hiervoor gebruiken we de betrouwbare bezorgservice van PostNL, DHL & BPOST in België. Dit biedt jou als klant het gemak en vertrouwen van de Track & Trace mogelijkheden. En dat zorgt voor een soepele bezorging van je bestelling. We geven bij elk doosje lenzen of lenzenvloeistof aan of deze op voorraad zijn en wanneer ze kunnen worden verzonden bij een eventuele bestelling. De lenzen die we op voorraad hebben en vóór 22:00 uur worden besteld, worden dezelfde dag nog verwerkt en verstuurd! Zijn je lenzen niet op voorraad? Dan bestellen we ze voor je na en versturen we je bestelling met 2 tot 5 werkdagen. In Mijn account kun je te alle tijde de status van je order bekijken, dit kan vaak direct na je bestelling. Zodra je bestelling tracking informatie heeft, krijg je de Track & Trace-code per e-mail toegestuurd. Is er iets niet helemaal duidelijk of heb je andere vragen over je order? Neem dan vooral contact op met ons team. We helpen je graag! Omdat we je bestelling vrij snel in behandeling nemen, kan het zijn dat we al bezig zijn je order te verwerken. Het is daarom belangrijk om direct contact met onze klantenservice op te nemen. We proberen je dan zo snel mogelijk te helpen. We versturen je lenzen in één volledige verzending. We zullen dus de voorraad van alle items in je bestelling afwachten voor we je bestelling verzenden. De leverindicatie met de langste bezorgtijd in je bestelling is daarom de werkelijke leverindicatie. Zodra we je lenzen overhandigen aan DHL / BPOST, krijg je een mail met de track&trace code. Als je pakketje is gescand in het sorteercentrum wordt de track&trace bijgewerkt. Hier kan soms een vertraging in optreden. Duurt het te lang of heb je vragen? Ons team helpt je graag!Levering